"OD ROKU 1994 SME PRINIESLI LUXUS už do viac ako 10.000 SLOVENSKÝCH DOMÁCNOSTÍ" - Martin Fabián, zakladateľ Zrkadlá-Fabián, s.r.o.
Toto je rada č. 1, čítajte pozorne až do konca.
Pretože po porozumení tohto návodu a prípadovej štúdie začnete o svojom interiéri uvažovať inak a vnímať, to čo ste doteraz nevnímali. Čo v konečnom dôsledku urobí rozdiel.
Full servis a viac ako 1 0. 0 0 0 realizácií pre koncových i B2B zákazníkov na Slovensku, Česku i celej EÚ.
Od nášho vzniku v r. 1994 sa zameriavame na full servis pre našich klientov.
Čo znamená full servis?
Môžeme to zhrnúť do týchto 10 bodov:
1. od prvotnej konzultácie, resp. poradenstva,
2. cez zameranie a konzultáciu priamo v priestore,
3. návrh vychádzajúci z úplného pochopenia skutočných potrieb klienta a možností daného interiéru (zjednodušene: veľkosť a kompozícia priestoru a svetla v priestore),
4. nasleduje manufaktúrna výroba (u nás v Michalovciach, zastavte sa niekedy), trvá 2-4 týždne,
5. dohodnutie termínu dovozu a montáže,
6. dovoz realizujeme tiež vo vlastnej réžii, pretože zrkadlo a samotná štruktúra zrkadloviny a skla je veľmi krehká záležitosť, preto potrebujeme predísť skrytým vadám, ktoré môžu dostať život malou neopatrnosťou,
7. preto chceme mať totálnu kontrolu nad našim produktom až do konca,
8. až po samotnú inštaláciu,
9. aj s inštrukciami ako sa o vaše nové luxusné zrkadlo na mieru starať, aby vám prinášalo radosť a váš dokonalý obraz po celé veky,
10. a eventuálne aj servis.
Prvá pointa, čo si treba uvedomiť, že vy nechcete “zrkadlo s osvetlením o rozmere 80 x 60”.
Čo tým myslíme?
Uvediem vám konkrétny príklad z praxe.
– V utorok nám zavolala zákazníčka. Nebola to hocijaká zákazníčka, ale profesionálna, pretože mala v hlave konkrétnu predstavu toho, čo chce. Povedala: „Chcem od vás zrkadlo, ale potrebujem to zmerať“. Bola požiadaná nech nám na zrkadla@fabian.sk pošle fotografiu priestoru a fotografiu toho (zrkadla/realizácie z nášho IG profilu), čo sa jej páči; to presne urobila. V piatok/sobotu sme si doladili termín osobného stretnutia a zamerania na stavbe. Po víkende sme sa stretli.
– Nádherná vila v Bratislave s luxusným výhľadom na Devín a milá 30-40 ročná pani podnikateľka. Chcela veľké zrkadlo, pre ten veľký priestor, najväčšie zrkadlo, ktoré by tam bolo vhodné.
! Častá chyba: niekedy chce zákazník čo najväčšie zrkadlo bez ohľadu na to, či tam „pasuje“ alebo nepasuje, bez ohľadu na to či tam „dáva zmysel“ alebo nie.
– Z fotografií nebolo vidno všetko, až pri osobnej návšteve sme si uvedomili viaceré dôležité detaily (napr. polohu vypínačov, ktoré boli na vedľajšej stene v priestore pultu, na ktorom sú umývadlá, čo môže v konečnom dôsledku určovať výšku a polohu zrkadla. Priestor sa nachádzal v Master bedroom kúpeľni.
Keď to chceme urobiť na mieru, musíme brať do úvahy všetko v blízkosti zrkadla aj polohu vypínačov, pretože to bude “cítiť”, či to tam pasuje, či to zrkadlo pre tento priestor vzniklo.
Na výslednej realizácii bude vidno, čo je dokonalé, čo nedokonalé nie je a čo je úplne zle.
Zhodli sme sa, že to veľké zrkadlo necháme na jednej stane plynúť až po susednú stenu vpravo, a pre ten dotyk bude zbokov bez podsvietenia. Na výšku sme využili len časť vysokej steny tak, aby bolo dostatočne vysoké pre používateľov ale nie zbytočne natiahnuté do výšky, kde by to už nedávalo v tomto prípade zmysel.
Rozumejte, technicky to vieme urobiť – je to vhodné akokoľvek, ale esteticky a dizajnovo to má častokrát len to jedno, ideálne, riešenie.
!! Tip: Čo je dôležité, že aj v tom najdokonalejšom interiéri bez zrkadla, to veľké zrkadlo môže nakoniec zobrazovať alebo odrážať niečo, čo by ste nechceli vidieť.
U tejto zákazníčky vznikala jej predstava inak = skúsenosti a vlastný rozum, odpozorovala riešenia z iných víl, ktoré vznikly v hlave architekta od prvej čiarky po poslednú skrutku. V podobných prípadoch sú presne takéto detaily riešené až s hraničiacim perfekcionizmom.
– Vypočul som si ju, povedala všetko, čo sa jej páči, nepáči, prečo áno, nie, využitie, kto bude daný priestor využívať atď. Zmeral som priestor, nafotil, prehliadol, aby som mal trocha priestoru pre seba sa zamyslieť a vytvoriť prvotnú predstavu. Nasledovala vizualizácia/nákres návrhu. Priamo tam na mieste pred očami zákaznícky s jej okamžitými reakciami na návrh a pripomienkami. Kombinácia dvoch našich zrkadiel.
Zákazníčka chcela, aby bolo zrkadlo čo najväčšie, s dokonalým osvetlením a podsvietením, ale rozumela, že nemôže ísť na celú stenu, ak to chce mať pekné. Hore teplejšia farba svetla, na hlavnej ploche neutrálna pre dokonalý obraz a odraz.
Ovládanie vedela definovať rýchlo, vypínač na stene na podsvietenie, ale niekedy chce ovládať osvetlenie osobitne, takže sme to doplnili o dotykový vypínač s funkciou ovládania intenzity vybraného tvaru a umiestnenia.
Potom nasledovalo ešte druhé zameranie, pre zrkadlo na spodnej toalete, pri ktorom chcela iba podsvietenie „štandardné osvetlenie“. Zvolila si tam atypický tvar, tam bolo radosť podľa rozmerov kresliť. Paradoxne, len na tej malej toalete luxusné umyvadielko v maloobchodnej cene 1500€.
Do tretice nasledovalo ešte jedno malé, na toaletu pre návštevy, ktoré môže byť drahšie ako zvyšné dve dokopy, pretože si zvolila model Opus.
Nasledovala cenová ponuka, podali sme si ruky a zvyšok príbehu bol obdobný ako už 10.000x predtým počas našej tridsaťročnej histórie.
S úctou,
Martin Fabián
Zakladateľ Zrkadlá Fabián, s.r.o.
Tel.: +421 905 501 378
Výroba: Topolianska 118, Michalovce
Showroom (bez obsluhy): OC STYLA Bratislava
PS: Ďakujeme za vašu pozornosť, v ďalšej časti si ukážeme ako deklarovaná kvalita a skutočná kvalita nejdú často ruka v ruke s očakávaniami zákazníka. Je to inak, ako väčšina ľudí rozmýšľa…
Vyrábame pre Vás zrkadlá, najčastejšie do kúpeľne, ale vždy na mieru už takmer 30 rokov. Pomôžeme Vám s návrhom, alebo nám môžete poslať vizualizáciu od architekta a postaráme sa nielen o výrobu, ale aj o bezpečnú dopravu a čistú montáž. Ďakujeme.